Cut Out




Idag efter min underbara skoldag gick jag upp till Stadsbiblioteket och lämnade tillbaka två böcker, och lånade två böcker, där såg jag också Henke!! (man kan ju undra vad han gjorde där? :)

Sedan blev det promenad ner för Avenyn till NK för att köpa ny kalender, överstrykningspennor på ORDNING & REDA och cut out´s på PANDURO HOBBY

Promenad till Grönsakstorget, fick se en tjej med iced coffee smoothie från 7-eleven, blev så sjukt sugen att jag gick av i Järntorget och köpte en. gott!

                           


Satte mig och väntade på nästa spårvagn, och på den satt Jenna:) Hade en hel nice tur hem och nu sitter jag och pluggar engelska book report vilket faktiskt överaskande nog är roligt!! Men det blir det väll när man har läst en sån bra bok som jag har, Sophie Kinsella - Shopaholic & Sister. Hela den serien är så underbart bra!!

Nu skall jag inte sitta här och blogga, vill bli klar med läxan så jag kan gå ut och njuta i det underbara vädret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0