17år

Efter skolan blev det lite shopping i stan.. och nu tänker ni säkert Wow Olivia har köpt nya kläder, men nej det har jag inte. För det jag shoppade var nämligen presentpapper, 4 för 100 på LAGERHAUSE. Ett tomat rött, ett svart, ett solgul & ett guldigt. Mm.

Efter stan blev det cykeltur till FRÖLUNDA TORG. Där jag hämtade ut en bok på biblioteket, THE UNDOMESTIC GODDESS som såklart är skriven av SOPHIE KINSELLA, min för tillfället absolut största favorit bland engelska chic-lit författare

Jag köpte också 8 vrålsnygga ungsformar (creme brulee typ). röda på KORTHUSET, där det dessutom var 30%, köpte också möbelduttar, små aliminuiumformar & plastskedar.

Ett till långt vitt linne från RUTH M.FL blev det också.



Nu är det time för städning, senare blir det Greys Anatomy & fransk maniyr. (och Sex and the City efter det såklart!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0