jag vet

Jag har varit riktigt riktigt dålig på att uppdatera bloggen men jag har inte haft tid eller lust att skirva något. Men här är jag igen i alla fall :)

Helgen har spenderats i Båstad med familj. I går, lördag, var det fest med cirka 60 personer för Carina som är en vän till familjen. Jag hade inte så många i min ålder att prata med men lyckades hitta någon släkting till Carina som var schweizare, så henne och hennes kille pratade jag med fram tills desserten.

Som sagt var det ingen av gästerna som var i min ålder så efter middagen hamnade jag i köket med en tjej som diskade. Kvällen slutade i alla fall med att jag stog och spolade tallrikar i disken, utan förkläde vilket ledde till att jag fick massor med äckel-päckel på min svarta klänning! Haha

Dansande gamlingar (+några inte så gamla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0